Sosyal Medyada Gençlerin Tüketici Davranışı
Liste Fiyatı :
190,00 TL
9786257339148
13331559
https://www.eren.com.tr/kitap/sosyal-medyada-genclerin-tuketici-davranisi-p13331559.html
Sosyal Medyada Gençlerin Tüketici Davranışı
190.00
Teknolojinin hayatımızın bir parçası olmasıyla birlikte sosyal medyanın önemi daha da artmaktadır. Günümüzde yapılan
birçok araştırmalar neticesinde kişilerin, sosyal medyaya gün geçtikçe daha da fazla zaman harcadığı görülmektedir. Artık
sosyal medya içerisinde yeni bir yaşam tarzı kurularak hayata devam edilmektedir. Aynı zamanda sosyal medyanın
beraberinde getirdiği birçok yenilik vardır. Bu yenilikler, internet ağı üzerinden kişilerin bilgiye ve her türlü gereksinime
daha hızlı ve rahat bir şekilde ulaşmasını sağlamaktadır. Bu çalışma, pazarlama iletişimi, sosyal medya, sosyal paylaşım
siteleri, tüketici davranışları ve satın karar alma sürecini kapsamaktadır. Birinci bölümde pazarlama iletişimi, sosyal medya
ve sosyal paylaşım sitelerine yer verilmiştir. İkinci bölümde tüketici davranışları ve satın alma karar süreci başlıkları altında
literatür taraması yapılmıştır. Üçüncü bölümde sosyal paylaşım sitelerinin lisans ve yüksek lisans öğrencilerinin satın alma
sürecine etkisini ölçmek için bir araştırma yapılmıştır. Araştırmada anket yöntemi kullanılmış, veriler SPSS programı ile
analiz edilmiştir. Sonuç olarak, genç nesil tüketicilerin satın alma sürecinde sosyal paylaşım sitelerinin etkin bir şekilde
kullanıldığı ortaya konulmuştur. Bu kitap, yazarın "Genç Nesil Tüketici Satın Alma Sürecinde Sosyal Paylaşım Sitelerinin
Rolü: Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma" başlıklı yüksek lisans tezinden üretilmiştir.
- Açıklama
- Teknolojinin hayatımızın bir parçası olmasıyla birlikte sosyal medyanın önemi daha da artmaktadır. Günümüzde yapılan birçok araştırmalar neticesinde kişilerin, sosyal medyaya gün geçtikçe daha da fazla zaman harcadığı görülmektedir. Artık sosyal medya içerisinde yeni bir yaşam tarzı kurularak hayata devam edilmektedir. Aynı zamanda sosyal medyanın beraberinde getirdiği birçok yenilik vardır. Bu yenilikler, internet ağı üzerinden kişilerin bilgiye ve her türlü gereksinime daha hızlı ve rahat bir şekilde ulaşmasını sağlamaktadır. Bu çalışma, pazarlama iletişimi, sosyal medya, sosyal paylaşım siteleri, tüketici davranışları ve satın karar alma sürecini kapsamaktadır. Birinci bölümde pazarlama iletişimi, sosyal medya ve sosyal paylaşım sitelerine yer verilmiştir. İkinci bölümde tüketici davranışları ve satın alma karar süreci başlıkları altında literatür taraması yapılmıştır. Üçüncü bölümde sosyal paylaşım sitelerinin lisans ve yüksek lisans öğrencilerinin satın alma sürecine etkisini ölçmek için bir araştırma yapılmıştır. Araştırmada anket yöntemi kullanılmış, veriler SPSS programı ile analiz edilmiştir. Sonuç olarak, genç nesil tüketicilerin satın alma sürecinde sosyal paylaşım sitelerinin etkin bir şekilde kullanıldığı ortaya konulmuştur. Bu kitap, yazarın "Genç Nesil Tüketici Satın Alma Sürecinde Sosyal Paylaşım Sitelerinin Rolü: Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma" başlıklı yüksek lisans tezinden üretilmiştir.Stok Kodu:9786257339148Boyut:13,5x21Sayfa Sayısı:158Basım Yeri:İstanbulBaskı:1Basım Tarihi:2021-02-23Kapak Türü:KartonKağıt Türü:Kitap KağıdıDili:TürkçeResim Sayısı:1
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
- Yeni Gelenler