Z Kuşağını Anlamak! İnsan Kaynakları Yönetimi ve Pazarlama Araştırmaları
Emine Atalay,
Ahmet Esad Yurtsever,
Aslı Çillioğlu Karademir,
Atakan Büyükbostancı,
Birsen Yener Aydın,
Burak Külli,
Cansu Tor Kadıoğlu,
Cem Güney Özveren,
Deniz Yıldız,
Fatma Zehra Yıldız,
İrem Karataş,
Oğuz Oypan,
Onur İzmir,
Özlem Altun,
Raşit Acar,
Sena Tekeli,
Serkan Derici
Nobel Bilimsel Eserler
Liste Fiyatı :
130,95 TL
9786254332210
13491306
https://www.eren.com.tr/kitap/z-kusagini-anlamak-insan-kaynaklari-yonetimi-ve-pazarlama-arastirmalari-p13491306.html
Z Kuşağını Anlamak! İnsan Kaynakları Yönetimi ve Pazarlama Araştırmaları
130.95
Geçmişten günümüze kadar çevresel koşullarda zamanla meydana gelen gelişmeler, dönemin koşullarına bağlı olarak bireylerin bakış açılarını, önceliklerini, beklentilerini, algılarını, tutumlarını ve davranışlarını değiştirmektedir. Kronolojik olarak değişen bu koşulların söz konusu dönemde yaşayan bireyleri etkilemesi kuşak kavramını oluşturmaktadır. Farklı zamanlarda oluşan gelişmeler o dönem doğan kuşakların özellikleri, eğilimleri ve davranışlarını diğerlerinden farklılaştırmaktadır. Aynı dönemlerde doğan bireyler benzer özelliklere sahiptir. Ayrıca her kuşağın bir diğer kuşaktan farklı özellikleri vardır. Bu durumlar araştırmacıların kuşak kavramına ilgi duymasını sağlamıştır. “Bir kuşağı anlamak, bir dönemi anlamaktır.” sözü kitabımıza ilham vermiş ve sektörde sıklıkla göreceğimiz Z kuşağının anlaşılmasının önemi vurgulanmaya çalışılmıştır. Z Kuşağını Anlamak! İnsan Kaynakları Yönetimi ve Pazarlama Araştırmaları isimli kitabımızda, işletmelere henüz giriş yapmakta olup ilerleyen süreçte örgütlerde ve pazarda aktif rol oynayacak olan Z kuşağı bireylerin beklentilerini ve isteklerini ortaya koymak amaçlanmıştır. Kitabımızın; ön lisans, lisans, yüksek lisans öğrencilerine, insan kaynakları ve pazarlama konularına ilgi duyan akademisyenlere ve sektöre faydalı olması beklenmektedir.
- Açıklama
- Geçmişten günümüze kadar çevresel koşullarda zamanla meydana gelen gelişmeler, dönemin koşullarına bağlı olarak bireylerin bakış açılarını, önceliklerini, beklentilerini, algılarını, tutumlarını ve davranışlarını değiştirmektedir. Kronolojik olarak değişen bu koşulların söz konusu dönemde yaşayan bireyleri etkilemesi kuşak kavramını oluşturmaktadır. Farklı zamanlarda oluşan gelişmeler o dönem doğan kuşakların özellikleri, eğilimleri ve davranışlarını diğerlerinden farklılaştırmaktadır. Aynı dönemlerde doğan bireyler benzer özelliklere sahiptir. Ayrıca her kuşağın bir diğer kuşaktan farklı özellikleri vardır. Bu durumlar araştırmacıların kuşak kavramına ilgi duymasını sağlamıştır. “Bir kuşağı anlamak, bir dönemi anlamaktır.” sözü kitabımıza ilham vermiş ve sektörde sıklıkla göreceğimiz Z kuşağının anlaşılmasının önemi vurgulanmaya çalışılmıştır. Z Kuşağını Anlamak! İnsan Kaynakları Yönetimi ve Pazarlama Araştırmaları isimli kitabımızda, işletmelere henüz giriş yapmakta olup ilerleyen süreçte örgütlerde ve pazarda aktif rol oynayacak olan Z kuşağı bireylerin beklentilerini ve isteklerini ortaya koymak amaçlanmıştır. Kitabımızın; ön lisans, lisans, yüksek lisans öğrencilerine, insan kaynakları ve pazarlama konularına ilgi duyan akademisyenlere ve sektöre faydalı olması beklenmektedir.Stok Kodu:9786254332210Boyut:16,5x24Sayfa Sayısı:280Basım Yeri:AnkaraBaskı:1Basım Tarihi:Şubat, 2022Editör/Hazırlayan/E.Geçen:Emine Atalay,Cansu Tor KadıoğluKapak Türü:Karton kapakKağıt Türü:Kitap KağıdıDili:TürkçeResim Sayısı:1
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
- Yeni Gelenler