Sepetim 0 Toplam: 0,00 TL
9786059663861
13334730
Tüketici Hayranlığı
Tüketici Hayranlığı
130.00
Bir ülkenin tüketici için ifade ettiği anlam “tüketici hayranlığı” olarak karşımıza çıkmaktadır. Tüketicinin yabancı ülke hayranlığı onun karar verme sürecinde, yabancı menşeili ürünleri değerlendirme ve yeniden satın alma niyeti üzerinde önemli bir role sahiptir.
Günümüzde Türkiye'de yaşanan ekonomik değişimlere ve özellikle siyasi gelişmelere rağmen tüketiciler hala yabancı ülkeye duydukları hayranlıklarını, satın aldıkları yabancı markalarla/ürünlerle göstermekte, onları olumlu değerlendirmekte ve satın alma potansiyelini sürdürüp, korumaktadırlar.
Kitap, yabancı ülke hayranlığının nedenlerine ve tüketim davranışına etkilerine değinmektedir. Bu yönüyle kitabın, işletmelerin tüketicilerin yabancı menşeili ürünlere yönelik değerlendirmelerinde hayranlığın etkisini anlamalarına yardımcı olması ve rekabet güçlerini arttırmalarında hangi strateji/leri geliştirmeleri gerektiği konusunda fikir vermesi beklenmektedir.
Kapat