Tüketici Davranışlarında Güncel Yaklaşımlar
Ayşe Aygün Özgöz,
Cemal Gümüş,
Dursun Yener,
Emine Pınar Saygın,
Gazal Cengiz,
Gökçe Cebeci,
Handan Özdemir,
Kamer Ilgın Çakıroğlu,
Makbule Civelek,
Murat Bayat,
Nihan Özgüven Tayfun,
Selda Fındıklı,
Serhat Ata,
Yusuf Ozan Yıldırım,
Zübeyir Çelik
Nobel Akademik Yayıncılık
Liste Fiyatı :
182,00 TL
9786253970437
13669386
https://www.eren.com.tr/kitap/tuketici-davranislarinda-guncel-yaklasimlar-p13669386.html
Tüketici Davranışlarında Güncel Yaklaşımlar
182.00
Her insanın tüketim yolculuğu dünyaya geldiği andan itibaren başlar. Her ne kadar yolculuğunun başlarında ihtiyaçlarının giderilmesi bakımından dışa bağımlı olsa da şartlar değiştiğinde direksiyonun başına kendisi geçecektir. Yolculuğu boyunca pek çok tecrübe edinecek, geçmişe dönük tasarruflarını geleceğe yönelik kazanımlara dönüştürme gayreti içerisinde olacaktır. Yaşamını devam ettirebilmesi, bir diğer deyişle tüketim yolculuğunu sürdürebilmesi için birtakım kaynaklara erişim imkânına sahip olması gerekmektedir.
İşte tam da bu noktada, yukarıda bir yolculuk metaforu ile ele alınan Maslow'un ihtiyaçlar hiyerarşisi bağlamında bu kitap çalışmasının; tüketicilere, işletmelere ve tüketici alanında çalışmalar yapan araştırmacılara yol göstermesi amaçlanmaktadır. Kitapta yer alan güncel tüketici yaklaşımları çerçevesinde çağımız tüketicilerinin tutum ve davranışları pek çok açıdan kapsamlı bir şekilde alanında uzman akademisyenler tarafından ele alınmaktadır.
İşte tam da bu noktada, yukarıda bir yolculuk metaforu ile ele alınan Maslow'un ihtiyaçlar hiyerarşisi bağlamında bu kitap çalışmasının; tüketicilere, işletmelere ve tüketici alanında çalışmalar yapan araştırmacılara yol göstermesi amaçlanmaktadır. Kitapta yer alan güncel tüketici yaklaşımları çerçevesinde çağımız tüketicilerinin tutum ve davranışları pek çok açıdan kapsamlı bir şekilde alanında uzman akademisyenler tarafından ele alınmaktadır.
- Açıklama
- Her insanın tüketim yolculuğu dünyaya geldiği andan itibaren başlar. Her ne kadar yolculuğunun başlarında ihtiyaçlarının giderilmesi bakımından dışa bağımlı olsa da şartlar değiştiğinde direksiyonun başına kendisi geçecektir. Yolculuğu boyunca pek çok tecrübe edinecek, geçmişe dönük tasarruflarını geleceğe yönelik kazanımlara dönüştürme gayreti içerisinde olacaktır. Yaşamını devam ettirebilmesi, bir diğer deyişle tüketim yolculuğunu sürdürebilmesi için birtakım kaynaklara erişim imkânına sahip olması gerekmektedir.
İşte tam da bu noktada, yukarıda bir yolculuk metaforu ile ele alınan Maslow'un ihtiyaçlar hiyerarşisi bağlamında bu kitap çalışmasının; tüketicilere, işletmelere ve tüketici alanında çalışmalar yapan araştırmacılara yol göstermesi amaçlanmaktadır. Kitapta yer alan güncel tüketici yaklaşımları çerçevesinde çağımız tüketicilerinin tutum ve davranışları pek çok açıdan kapsamlı bir şekilde alanında uzman akademisyenler tarafından ele alınmaktadır.
Stok Kodu:9786253970437Boyut:16,5x24Sayfa Sayısı:262Basım Yeri:AnkaraBaskı:1Basım Tarihi:Mart, 2023Kapak Türü:Karton kapakKağıt Türü:Kitap KağıdıDili:TürkçeResim Sayısı:1
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
- Yeni Gelenler