Sepetim 0 Toplam: 0,00 TL
9786253931131
13670081
Teorik ve Uygulamalı Sürdürülebilirlik Çalışmaları - Pazarlama ve Üretim Yönetimi
Teorik ve Uygulamalı Sürdürülebilirlik Çalışmaları - Pazarlama ve Üretim Yönetimi
125.00
Pazarlamanın hiçbir döneminde etik, sürdürülebilirlik sosyal sorumluluk gibi kavramların bu kadar öne çıktığını görmedik... Pazarlama, âdeta kendisinden intikam alıyor. Aslında daha doğru bir ifadeyle, yıllardır pazarlamayı yanlış uygulayanların yaptıkları hataların pazarlamanın aslında topluma karşı değil toplumun yararına ve toplumun yanında olduğunu vurgulayarak bir daha yapılmamasını sağlamaya çalışıyor... Değişen dünya dinamikleri bizi gelecek kuşakları düşünmeye zorluyor. Yarının kaynaklarını bugünden tüketmemeye, bugünün kaynaklarından yarına tasarruf etmeye itiyor... Türkçemizde güzel bir ifade var: “Ne oldum değil ne olacağım demeli.” Bu kavramı artık “Bizden sonraki nesiller ne olacak?” şeklinde düşünmek önemli hâle geliyor.
Hayatımızdaki pek çok alanı kapsayan bir kavram olan sürdürülebilirliğin üretim yönetimi ve pazarlama alanına dokunuşunu ele alan bu kitabın sadece akademisyenlere değil uygulamacılara da fayda sağlayacağından eminim. Bugün her firma yöneticisinin verdiği kararların çoğunda sürdürülebilirliği gözetmesi, verdiği kararların gelecek nesillere etkisini çok boyutlu olarak düşünmesi olmazsa olmazdır.

PROF. DR. A. ERCAN GEGEZ
İstanbul Arel Üniversitesi Rektörü
Kapat