Sepetim 0 Toplam: 0,00 TL
9771302487622
13415299
Steven Holl
Steven Holl
195.00
HOLL İLE KONUŞMA, CAN AKER .EL YORDAMIYLA MİMARLIK: PARALAKS, BİLİNÇ, İÇGÜDÜ VE STEVEN HOLL, AYŞEN SAVAŞ .BERLİN AGB KÜTÜPHANESİ, BERLİN, ALMANYA, 1988 .BERKOWİTZ EVİ, MARTHAâS VINEYARD, MASSACHUSETTS, ABD, 1984 â 1988 .FUKUOKA KONUTLARI, FUKUOKA, JAPONYA, 1989 - 1991 .MODERNİZMâİN YERELLİKLE UZLAŞMA ARAYIŞI: HOLL, ABDİ GÜZER .STEVEN HOLL, BİR YENİ-BAĞLAMSALCI, GÖKHAN AVCIOĞLU, ÖZLEM ERÇİL, AYHAN OZAN .STRETTO EVİ, TEKSAS, ABD, 1992 .D. E. SHAW & CO. BÜROSU, NEW YORK, ABD, 1992 .STOREFRONT SANAT VE MİMARLIK GALERİSİ, NEW YORK, ABD, 1992 - 1993 .ANKRAJ, STEVEN HOLL .İSTANBUL ÜZERİNE DÜŞÜNMEK, STEVEN HOLL .MAKUHARİ KONUTLARI, CHIBA, JAPONYA, 1991 â 1996 .KİASMA, HELSİNKİ ÇAĞDAŞ SANATLAR MÜZESİ, HELSİNKİ, FİNLANDİYA, 1993 - 1998 .YAŞAMI VE YAPITLARI Yetmişlerin mimarlığı, bilinci tarihselcilikte ya da oluşturduğu mimari tiplerden yararlanmak adına tarihte ararken, o günlerde kendinden çok söz ettiren Steven Holl, mimari dilini içgüdü ile oluşturur. İçgüdü benim ilham kaynağımdır diyen Holl, bu ilham kaynağını sadece Manhattan gibi algılaması güç karmaşık mekanları anlamak ve anlatmak için yaptığı çizimlerinde değil, ürettiği mimarlıkta da kullanır. İçgüdü var olan fiziksel çevreyi incelemek için etkili bir metoda dönüşebilecekken, mimarlık üretmek adına kullanıldığında el yordamı ile oluşturulmuşluğun rahatsızlığından kurtulamaz. Ayşen Savaş
Kapat