Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi
Atalay Bahar,
Damla Karşu Cesur,
Erdem Varol,
Esra Büdün Aydın,
Gonca Şükriye Bozkurt,
Gül Dilek Türk,
Mert Susur,
Merve Çelik Varol,
Müge Bekman,
N. Hanzade Uralman,
Ömer Aydınlıoğlu,
Serhat Yetimova,
Şeyda Barlas Bozkuş,
Yelda Özlem Kölgelier
Nobel Akademik Yayıncılık
Liste Fiyatı :
196,00 TL
9786254174124
13669060
https://www.eren.com.tr/kitap/sosyal-medyada-marka-ve-itibar-yonetimi-p13669060.html
Sosyal Medyada Marka ve İtibar Yönetimi
196.00
Covid-19 pandemisi, tüm dünyayı etkisi altına alarak küresel çapta hem sosyal hem de ekonomik değişim ve krizlere neden olmuştur. Bu süreçte sosyal medyaya adapte olarak dijital pazarlamaya yönelen kuruluşlar, krizi fırsata çevirerek bu; süreci daha az kayıpla atlatmıştır. Başarılı bir sosyal medya yönetimi kurumsal marka ve itibarın yaratılmasını ve güçlendirilmesini, kuruluşun kendini daha iyi ifade etmesini ve tanıtmasını, böylelikle hedef kitle nezdinde bilinirliliğinin artmasını, sosyal sorumluluk projeleriyle paydaşlardan destek alınmasını, rekabet ortamına ayak uydurmayı, daha samimi ve hızlı etkileşimle duygusal çekicilik yaratılarak hedef kitle tarafından seçilmeyi, ürün ve hizmetleri daha az maliyetle tanıtmayı, hedef kitlenin kendisini kuruluşa daha yakın hissetmesini, marka değerinin yükselmesini sağlamaktadır. Yapılan paylaşımların gündemle ilişkili olması, sosyal sorunlara duyarlılık ve katkı taşıması; marka değeri, güvenilirlik, sektörde liderlik gibi unsurların içeriklerde öne çıkarılması; çözüm odaklı, uzlaşmacı bir yaklaşımın sergilenmesi kurum ve marka itibarının sürdürülebilirliğini olumlu yönde etkilemektedir. Bu kitap ile kuruluşlara, marka ve itibar yönetiminde sosyal medyayı nasıl kullanmaları gerektiğine yönelik olarak reklam, marka sadakati, kişi ve kurum markası yaratma, sosyal sorumluluk, etik, kriz yönetimi, imaj restorasyonu, dijital pazarlama gibi alanlarda başarılı marka örnekleri üzerinden fikir vermek ve kılavuz görevi görmek, sosyal medyanın kullanımına yönelik yaklaşımlarla alana katkı yapmak amaçlanmıştır.
- Açıklama
- Covid-19 pandemisi, tüm dünyayı etkisi altına alarak küresel çapta hem sosyal hem de ekonomik değişim ve krizlere neden olmuştur. Bu süreçte sosyal medyaya adapte olarak dijital pazarlamaya yönelen kuruluşlar, krizi fırsata çevirerek bu; süreci daha az kayıpla atlatmıştır. Başarılı bir sosyal medya yönetimi kurumsal marka ve itibarın yaratılmasını ve güçlendirilmesini, kuruluşun kendini daha iyi ifade etmesini ve tanıtmasını, böylelikle hedef kitle nezdinde bilinirliliğinin artmasını, sosyal sorumluluk projeleriyle paydaşlardan destek alınmasını, rekabet ortamına ayak uydurmayı, daha samimi ve hızlı etkileşimle duygusal çekicilik yaratılarak hedef kitle tarafından seçilmeyi, ürün ve hizmetleri daha az maliyetle tanıtmayı, hedef kitlenin kendisini kuruluşa daha yakın hissetmesini, marka değerinin yükselmesini sağlamaktadır. Yapılan paylaşımların gündemle ilişkili olması, sosyal sorunlara duyarlılık ve katkı taşıması; marka değeri, güvenilirlik, sektörde liderlik gibi unsurların içeriklerde öne çıkarılması; çözüm odaklı, uzlaşmacı bir yaklaşımın sergilenmesi kurum ve marka itibarının sürdürülebilirliğini olumlu yönde etkilemektedir. Bu kitap ile kuruluşlara, marka ve itibar yönetiminde sosyal medyayı nasıl kullanmaları gerektiğine yönelik olarak reklam, marka sadakati, kişi ve kurum markası yaratma, sosyal sorumluluk, etik, kriz yönetimi, imaj restorasyonu, dijital pazarlama gibi alanlarda başarılı marka örnekleri üzerinden fikir vermek ve kılavuz görevi görmek, sosyal medyanın kullanımına yönelik yaklaşımlarla alana katkı yapmak amaçlanmıştır.Stok Kodu:9786254174124Boyut:16,5x24Sayfa Sayısı:324Basım Yeri:AnkaraBaskı:1Basım Tarihi:Aralık, 2021Kapak Türü:Karton kapakKağıt Türü:Kitap KağıdıDili:TürkçeResim Sayısı:1
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
- Yeni Gelenler