Sağlık Hizmetlerinde Kalite - Teoriden Pratiğe
Aysun Ergin,
Çağlayan Sarıoğlan,
Dilek Tarhan,
Gazi Ünlü,
Kevser Özcan,
Muhammed Yusuf Aydamak,
Nezahat Keleşoğlu,
Selma Altındiş,
Şafak Kıran,
Şerife Didem Kaya
Nobel Akademik Yayıncılık
Liste Fiyatı :
238,00 TL
9786254279034
13668897
https://www.eren.com.tr/kitap/saglik-hizmetlerinde-kalite-teoriden-pratige-p13668897.html
Sağlık Hizmetlerinde Kalite - Teoriden Pratiğe
238.00
Kalite, yaşamın en tılsımlı anahtar kelimelerinden birisi ve kaliteye ulaşmak için yapılacaklar da bir o kadar kutsal. Günlük hayatta da kalite, bir yaşam biçimi olarak her alana etki eden bir kimlik. Kitap, bu bakışla “teoriden pratiğe” mottosu altında; sağlık hizmetlerinde kalite tanımlayan bölümle başlamış, dünyada ve Türkiye'de kalitenin tarihsel süreçlerini en derin ama öz şekilde sunmuş, kalitenin özellikleri, boyutları ve bileşenleri ile devam etmiş, yanı sıra sağlık hizmetlerinde müşteri kavramına açıklık getirmiş, sürekli kalite iyileştirme ilkesini tanımlamış ve açmış, kalite kavramında araç ve yöntemler sonrasında kalitede hasta merkezli olma ve personel eğitimi üzerine vurgu yapmış, kalitede bilgi yönetiminin yeri, kalite ölçümü ve toplam kalite yönetimi başlıkları ile sonlanmıştır.
Kitabın tek amacı, sunulan sağlık hizmetlerinin insanlığa değer katar ve katkı sağlar olmasına hizmet etmektir. Toplum sağlığına, dolayısı ile insanlığa katkılar sunması temennisi ile…
Kitabın tek amacı, sunulan sağlık hizmetlerinin insanlığa değer katar ve katkı sağlar olmasına hizmet etmektir. Toplum sağlığına, dolayısı ile insanlığa katkılar sunması temennisi ile…
- Açıklama
- Kalite, yaşamın en tılsımlı anahtar kelimelerinden birisi ve kaliteye ulaşmak için yapılacaklar da bir o kadar kutsal. Günlük hayatta da kalite, bir yaşam biçimi olarak her alana etki eden bir kimlik. Kitap, bu bakışla “teoriden pratiğe” mottosu altında; sağlık hizmetlerinde kalite tanımlayan bölümle başlamış, dünyada ve Türkiye'de kalitenin tarihsel süreçlerini en derin ama öz şekilde sunmuş, kalitenin özellikleri, boyutları ve bileşenleri ile devam etmiş, yanı sıra sağlık hizmetlerinde müşteri kavramına açıklık getirmiş, sürekli kalite iyileştirme ilkesini tanımlamış ve açmış, kalite kavramında araç ve yöntemler sonrasında kalitede hasta merkezli olma ve personel eğitimi üzerine vurgu yapmış, kalitede bilgi yönetiminin yeri, kalite ölçümü ve toplam kalite yönetimi başlıkları ile sonlanmıştır.
Kitabın tek amacı, sunulan sağlık hizmetlerinin insanlığa değer katar ve katkı sağlar olmasına hizmet etmektir. Toplum sağlığına, dolayısı ile insanlığa katkılar sunması temennisi ile…
Stok Kodu:9786254279034Boyut:16,5x24Sayfa Sayısı:348Basım Yeri:AnkaraBaskı:1Basım Tarihi:Aralık, 2022Kapak Türü:Karton kapakKağıt Türü:Kitap KağıdıDili:TürkçeResim Sayısı:1
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
- Yeni Gelenler