Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Dijital Dönüşüm ve Çevrim İçi Uygulamalar
Mustafa Şehirli,
Ahmet Yılmazcan,
Emre Öksüz,
Fatma Kantaş Yılmaz,
Hasan Giray Ankara,
Hatice Havva Yazıcı,
Hilal Gurbet Çiftçi,
Ömer Faruk Çelebi,
Rafet Beyaz,
Ramazan Nacar,
Zeyneb Akdoğan
Nobel Bilimsel Eserler
Liste Fiyatı :
162,00 TL
9786254333309
13510802
https://www.eren.com.tr/kitap/saglik-hizmetleri-pazarlamasinda-dijital-donusum-ve-cevrim-ici-uygulamalar-p13510802.html
Sağlık Hizmetleri Pazarlamasında Dijital Dönüşüm ve Çevrim İçi Uygulamalar
162.00
İnsanları ihtiyaçlarından daha fazla tüketime teşvik eden bir pazarlama yerine insanlığa daha faydalı tüketimi öncülleyen ideal bir pazarlama yaklaşımı elbette sağlık sektörü için daha uygundur. Bu nedenle sağlık sektöründe pazarlamanın geleceğinin parlak olması muhtemeldir. Gelecek dendiğinde akla gelen ilk olgu ise herhâlde dijitalleşmedir. Günümüzde, geleneksel pazarlama ölmemiş ancak dijital pazarlama da vazgeçilmez olmuştur. Dijital pazarlama geleneksel pazarlamaya göre sahip olduğu üstünlükler nedeniyle sağlık sektörü için de en etkili pazarlama alanı durumuna gelmiştir. Bu kitapta, dokuz bölüm altında pazarlamanın dijitalleşme serüveni sağlık sektörü ekseninde ele alınmıştır. İlk dört bölüm; trendler, toplum 5.0, strateji, temel araçlar gibi daha geniş perspektifli kavramsal konuları ele alırken daha sonraki bölümlerde; uygulamaya yönelik SEO, web sayfası dizaynı, sosyal medya pazarlaması, PR uygulamaları, veri madenciliği gibi pratik konular işlenmiştir. Böylece bu kitap, sağlık hizmetleri pazarlamasıyla ilgilenen akademisyenler ve özellikle iş dünyası yöneticilerine, vizyoner ve stratejik bir bakış açısı sunmayı ve dijital pazarlama araçlarına dair pratik faydalar sağlamayı hedeflemektedir.
- Açıklama
- İnsanları ihtiyaçlarından daha fazla tüketime teşvik eden bir pazarlama yerine insanlığa daha faydalı tüketimi öncülleyen ideal bir pazarlama yaklaşımı elbette sağlık sektörü için daha uygundur. Bu nedenle sağlık sektöründe pazarlamanın geleceğinin parlak olması muhtemeldir. Gelecek dendiğinde akla gelen ilk olgu ise herhâlde dijitalleşmedir. Günümüzde, geleneksel pazarlama ölmemiş ancak dijital pazarlama da vazgeçilmez olmuştur. Dijital pazarlama geleneksel pazarlamaya göre sahip olduğu üstünlükler nedeniyle sağlık sektörü için de en etkili pazarlama alanı durumuna gelmiştir. Bu kitapta, dokuz bölüm altında pazarlamanın dijitalleşme serüveni sağlık sektörü ekseninde ele alınmıştır. İlk dört bölüm; trendler, toplum 5.0, strateji, temel araçlar gibi daha geniş perspektifli kavramsal konuları ele alırken daha sonraki bölümlerde; uygulamaya yönelik SEO, web sayfası dizaynı, sosyal medya pazarlaması, PR uygulamaları, veri madenciliği gibi pratik konular işlenmiştir. Böylece bu kitap, sağlık hizmetleri pazarlamasıyla ilgilenen akademisyenler ve özellikle iş dünyası yöneticilerine, vizyoner ve stratejik bir bakış açısı sunmayı ve dijital pazarlama araçlarına dair pratik faydalar sağlamayı hedeflemektedir.Stok Kodu:9786254333309Boyut:16,5x24Sayfa Sayısı:230Basım Yeri:AnkaraBaskı:1Basım Tarihi:Mart, 2022Editör/Hazırlayan/E.Geçen:Mustafa ŞehirliKapak Türü:Karton kapakKağıt Türü:Kitap KağıdıDili:TürkçeResim Sayısı:1
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
- Yeni Gelenler