9786051336565
13674205
https://www.eren.com.tr/kitap/reklamcilik-p13674205.html
Reklamcılık
24.00
Ürünlerin tanıtılması ve tüketicilerin bilgilendirilmesi açısından reklam kaçınılmaz bir olgudur. İşletmelerin ürettikleri ürünleri tüketicilere duyurması ve tüketicilerin de ürünler hakkında bilgi sahibi olması ancak reklam yoluyla gerçekleşebilmektedir.
Reklam bir iletişim olayıdır. Bu nedenle reklamın bir mesaj olarak hazırlanması gerekmektedir. Reklam mesajının hazırlanması ve hedef kitleye ulaştırılması için yapılan çalışmalar ise reklamcılığı oluşturmaktadır. Reklamcılık, bir bilim, sanat ve iş alanıdır.
Kitabımızda reklamcılığı detaylı olarak anlatmaya çalıştık ve şu konulara yer verdik: Reklamın tanımı, kapsamı, tarihsel gelişimi, reklam iletişim ilişkisi, reklamın sınıflandırılması, reklam yönetimi, medya planlama, reklam araçları, reklamın etkileri, reklam ve halkla ilişkiler.
Reklam bir iletişim olayıdır. Bu nedenle reklamın bir mesaj olarak hazırlanması gerekmektedir. Reklam mesajının hazırlanması ve hedef kitleye ulaştırılması için yapılan çalışmalar ise reklamcılığı oluşturmaktadır. Reklamcılık, bir bilim, sanat ve iş alanıdır.
Kitabımızda reklamcılığı detaylı olarak anlatmaya çalıştık ve şu konulara yer verdik: Reklamın tanımı, kapsamı, tarihsel gelişimi, reklam iletişim ilişkisi, reklamın sınıflandırılması, reklam yönetimi, medya planlama, reklam araçları, reklamın etkileri, reklam ve halkla ilişkiler.
- Açıklama
- Ürünlerin tanıtılması ve tüketicilerin bilgilendirilmesi açısından reklam kaçınılmaz bir olgudur. İşletmelerin ürettikleri ürünleri tüketicilere duyurması ve tüketicilerin de ürünler hakkında bilgi sahibi olması ancak reklam yoluyla gerçekleşebilmektedir.
Reklam bir iletişim olayıdır. Bu nedenle reklamın bir mesaj olarak hazırlanması gerekmektedir. Reklam mesajının hazırlanması ve hedef kitleye ulaştırılması için yapılan çalışmalar ise reklamcılığı oluşturmaktadır. Reklamcılık, bir bilim, sanat ve iş alanıdır.
Kitabımızda reklamcılığı detaylı olarak anlatmaya çalıştık ve şu konulara yer verdik: Reklamın tanımı, kapsamı, tarihsel gelişimi, reklam iletişim ilişkisi, reklamın sınıflandırılması, reklam yönetimi, medya planlama, reklam araçları, reklamın etkileri, reklam ve halkla ilişkiler.
Stok Kodu:9786051336565Boyut:16x23,5Sayfa Sayısı:XIV+226Basım Yeri:AnkaraBaskı:5Basım Tarihi:Ekim, 2013Kapak Türü:Karton kapakKağıt Türü:Kitap KağıdıDili:TürkçeResim Sayısı:1
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
- Yeni Gelenler