Sepetim 0 Toplam: 0,00 TL
9789756346501
238826
Reklam ve Marka Tutumu
Reklam ve Marka Tutumu
307.20
Reklam tutumları ve marka tutumları arasında nasıl bir ilişki vardır?Markanın kullanım sıklığı, reklam - marka tutumu ilişkisinde nasıl bir rol oynar?

Bu çalışma, öncelikle şimdiye kadar Türkçe reklam literatüründe çok yer bulamamış, reklam tutumu, marka tutumu, tüketici bilgi işleme süreci, tüketici ilgilenimi gibi kavramlara ışık tutmaya çalışmaktadır. Daha sonra ilgilenim ve tutum merkezli reklam etkililiği modellerinin de yardımıyla bu değişkenler arasındaki ilişkiler incelenmektedir. Nihayet, teorik ilişkilerin varlığı gerçekleştirilen deneyin bulguları ile de desteklenmektedir. Literatürün büyük bir kısmı ile uyuşan deney bulguları çok genel bir bakışla değerlendirildiğinde ortaya şöyle bir sonuç çıkmaktadır: Reklamın etkili olup olmayacağını kestirmek için reklam ön testlerinde bakılması gereken kriterlerden biri reklamın beğenilmesidir. Beğenilme testlerinin sonuçları ise pazarlanacak ürünün, ürün yaşam döngüsündeki yerine göre değerlendirilmelidir.
(Arka Kapak)
Kapat