Pazarlamada Niş Konular
Niyazi Gümüş,
Atilla Yücel,
Buket Bora Semiz,
Dilber Nilay Kütahyalı,
Ebru Onurlubaş,
Hatice Yıldırım,
Hüseyin Çakırlar,
İnci Erdoğan Tarakçı,
Kumru Uyar,
Müjdat Özmen,
Müjde Aksoy,
Özcan Özbilek,
Özer Yılmaz,
Seda Yıldırım,
Talha Doğan,
Yeliz Baş,
Yıldırım Yıldırım
Nobel Bilimsel Eserler
Liste Fiyatı :
256,50 TL
9786253981037
13560714
https://www.eren.com.tr/kitap/pazarlamada-nis-konular-p13560714.html
Pazarlamada Niş Konular
256.50
Pazarlamanın dinamik yapısı; onu sürekli olarak takip etmeyi, gelişmelere ayak uydurmayı ve uygun adımlar atmayı gerektirmektedir. Eski pazarlama yöntemlerinin işe yaramaz hâle geldiği, her gün hiç duyulmamış farklı yöntemlerin ortaya çıktığı dijital ve modern dünyada; doğru ürünü, doğru bir fiyatla, doğru zamanda doğru müşteriye satmak yetmemektedir. Aynı zamanda bu “hedefi tutturma” işini sürdürmek ve devamlı olarak aynı başarıyı göstermek gerekmektedir. Yoğun rekabet şartları altında aynı başarı düzeyinin sürdürülmesi ancak yeni gelişmelerin sürekli olarak izlenmesi ile mümkün olabilmektedir. Bu kitabın temel amacı hem sahadaki profesyonellere hem de teorisyenlere pazarlama alanındaki yeni gelişmeleri tanıtmak, profesyonellerin ve teorisyenlerin bu yeni gelişmelerin doğurabileceği sonuçlardan ve yaratacağı etkilerden en fazla faydayı elde etmelerini sağlamaktır. Bilhassa lisansüstü eğitim gören öğrencilerin zorlandıkları “tez konusu seçimlerine” yardımcı olmak, kitabın öncelikli amaçlarındandır. Pazarlamanın niş sayılabilecek konularının; teorik düzeyde bilinmesi, öğrenilmesi, teorik düzeyde kavranması ileride yapılacak uygulamalı araştırmalara zemin hazırlayacak, alandaki mevcut bilgileri daha ileriye taşıyacaktır. Ekip ruhuyla ortaya çıkan bu eserin hem saha araştırmacılarına hem de öğrencilere faydalı olmasını temenni ederiz.
- Açıklama
- Pazarlamanın dinamik yapısı; onu sürekli olarak takip etmeyi, gelişmelere ayak uydurmayı ve uygun adımlar atmayı gerektirmektedir. Eski pazarlama yöntemlerinin işe yaramaz hâle geldiği, her gün hiç duyulmamış farklı yöntemlerin ortaya çıktığı dijital ve modern dünyada; doğru ürünü, doğru bir fiyatla, doğru zamanda doğru müşteriye satmak yetmemektedir. Aynı zamanda bu “hedefi tutturma” işini sürdürmek ve devamlı olarak aynı başarıyı göstermek gerekmektedir. Yoğun rekabet şartları altında aynı başarı düzeyinin sürdürülmesi ancak yeni gelişmelerin sürekli olarak izlenmesi ile mümkün olabilmektedir. Bu kitabın temel amacı hem sahadaki profesyonellere hem de teorisyenlere pazarlama alanındaki yeni gelişmeleri tanıtmak, profesyonellerin ve teorisyenlerin bu yeni gelişmelerin doğurabileceği sonuçlardan ve yaratacağı etkilerden en fazla faydayı elde etmelerini sağlamaktır. Bilhassa lisansüstü eğitim gören öğrencilerin zorlandıkları “tez konusu seçimlerine” yardımcı olmak, kitabın öncelikli amaçlarındandır. Pazarlamanın niş sayılabilecek konularının; teorik düzeyde bilinmesi, öğrenilmesi, teorik düzeyde kavranması ileride yapılacak uygulamalı araştırmalara zemin hazırlayacak, alandaki mevcut bilgileri daha ileriye taşıyacaktır. Ekip ruhuyla ortaya çıkan bu eserin hem saha araştırmacılarına hem de öğrencilere faydalı olmasını temenni ederiz.Stok Kodu:9786253981037Boyut:16,5x24Sayfa Sayısı:426Basım Yeri:AnkaraBaskı:1Basım Tarihi:Aralık, 2022Editör/Hazırlayan/E.Geçen:Yıldırım Yıldırım,Niyazi GümüşKapak Türü:Karton kapakKağıt Türü:Kitap KağıdıDili:TürkçeResim Sayısı:1
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
- Yeni Gelenler