Özdüzenleme - Öğrenmeden Öğretime Özdüzenleme Davranışlarının Gelişimi, Stratejiler ve Öneriler
Ramazan Gürel,
Dale H. Schunk,
Fahretdin H. Adagideli,
Engin Ader,
Pınar Akdal,
Erhan Bozkurt,
Gönül Sakız,
Yeşim Çapa Aydın,
Yasemin Taş,
Esen Uzuntiryaki Kondakçı,
Gönül Yazgan Sağ,
İ. Elif Yetkin Özdemir,
Nejla Yürük
Nobel Akademik Yayıncılık
Liste Fiyatı :
189,00 TL
9786051339177
13067533
https://www.eren.com.tr/kitap/ozduzenleme-ogrenmeden-ogretime-ozduzenleme-davranislarinin-gelisimi-stratejiler-ve-oneriler-p13067533.html
Özdüzenleme - Öğrenmeden Öğretime Özdüzenleme Davranışlarının Gelişimi, Stratejiler ve Öneriler
189.00
Özdüzenleme; genel itibariyle bireyler tarafından hedef odaklı olarak sergilenen, planlı ve sistematik duygu, düşünce ve davranışlar olarak tanımlanır. Yakın zamana kadar öğrenme ortamlarında özdüzenleme davranışlarının sadece erken ergenlik ve sonrası dönemlerde sergilenebileceği düşünülürken; gelişen kuram ve araştırmalar yoluyla bugün sahip olduğumuz bilgi, özdüzenleme davranışlarının okul öncesi dönemlerde dahi farklı düzey ve niteliklerde var olabileceğini göstermektedir. Özdüzenleme literatürünün uluslararası ve ulusal düzeyde pek çok farklı alanı kapsayacak şekilde hızla gelişmekte olması, yakın gelecekte bu kavramın Millî Eğitim kaynaklarında da oldukça sık anılacağının bir işareti olarak görülmektedir.
Bu kitapta; öğrenme ortamlarında özdüzenleme davranışlarının gelişimine, işleyişine dair araştırmaların yanında bu tür davranışlann desteklenmesine ve sistematikleşmesine yönelik öğretmenler ve öğrenciler için öneriler yer almaktadır. Farklı üniversitelerden zengin araştırmacı yazar kadrosuna sahip olan bu kitabın; araştırmacılara, öğretmenlere, öğretmen adaylarına ve öğrencilere olduğu kadar ailelere, eğitim yöneticilerine ve üst düzey öğrenme ile ilgilenen herkese faydalı olması beklenmektedir.
Bu kitapta; öğrenme ortamlarında özdüzenleme davranışlarının gelişimine, işleyişine dair araştırmaların yanında bu tür davranışlann desteklenmesine ve sistematikleşmesine yönelik öğretmenler ve öğrenciler için öneriler yer almaktadır. Farklı üniversitelerden zengin araştırmacı yazar kadrosuna sahip olan bu kitabın; araştırmacılara, öğretmenlere, öğretmen adaylarına ve öğrencilere olduğu kadar ailelere, eğitim yöneticilerine ve üst düzey öğrenme ile ilgilenen herkese faydalı olması beklenmektedir.
- Açıklama
- Özdüzenleme; genel itibariyle bireyler tarafından hedef odaklı olarak sergilenen, planlı ve sistematik duygu, düşünce ve davranışlar olarak tanımlanır. Yakın zamana kadar öğrenme ortamlarında özdüzenleme davranışlarının sadece erken ergenlik ve sonrası dönemlerde sergilenebileceği düşünülürken; gelişen kuram ve araştırmalar yoluyla bugün sahip olduğumuz bilgi, özdüzenleme davranışlarının okul öncesi dönemlerde dahi farklı düzey ve niteliklerde var olabileceğini göstermektedir. Özdüzenleme literatürünün uluslararası ve ulusal düzeyde pek çok farklı alanı kapsayacak şekilde hızla gelişmekte olması, yakın gelecekte bu kavramın Millî Eğitim kaynaklarında da oldukça sık anılacağının bir işareti olarak görülmektedir.
Bu kitapta; öğrenme ortamlarında özdüzenleme davranışlarının gelişimine, işleyişine dair araştırmaların yanında bu tür davranışlann desteklenmesine ve sistematikleşmesine yönelik öğretmenler ve öğrenciler için öneriler yer almaktadır. Farklı üniversitelerden zengin araştırmacı yazar kadrosuna sahip olan bu kitabın; araştırmacılara, öğretmenlere, öğretmen adaylarına ve öğrencilere olduğu kadar ailelere, eğitim yöneticilerine ve üst düzey öğrenme ile ilgilenen herkese faydalı olması beklenmektedir.
Stok Kodu:9786051339177Boyut:16x23,5Sayfa Sayısı:274Basım Yeri:AnkaraBaskı:3Basım Tarihi:Eylül, 2022Editör/Hazırlayan/E.Geçen:Gönül SakızKapak Türü:Karton kapakKağıt Türü:Kitap KağıdıDili:TürkçeResim Sayısı:1
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
- Yeni Gelenler