Sepetim 0 Toplam: 0,00 TL
9786257106597
13672499
Kurumsal Spor İletişimi ve Sosyal Medya
Kurumsal Spor İletişimi ve Sosyal Medya
225.00
BÖLÜM 1 KURUMSAL İLETİŞİM Kurumsal İletişimin Tanımı ve Kapsamı Kurumsal İletişimin Amaçları ve İşlevleri Kurumsal İletişimin Bileşenleri Yönetim İletişimi Örgütsel İletişim Pazarlama İletişimi Kurumsal İletişim Biçimleri Formal İletişim İnformal İletişim Kurumsal İletişim AraçlarıYazılı İletişim Araçları Bültenler Kurum Dergisi Kurum Gazetesi Broşür ve El Kitapçığı Yıllık Raporlar Kurumsal Mektuplar Afiş ve Pankartlar Duyuru Panoları ve Dilek Kutuları Sözlü İletişim Araçları Yüz Yüze ve Telefonla Görüşme Toplantı, Konferans ve Seminerler Yayın Araçları Televizyon ve Radyo Filmler Görsel İletişim Araçları Sergi ve Fuarlar Festival ve Yarışmalar Açılış, Yıldönümü vb. Törenler Çevrimiçi İletişim Araçları İnternet Web Siteleri Elektronik Posta (E-Mail) İntranet ve Extranet Sosyal Medya Kurumsal Kimlik Kurumsal İmaj Kurumsal Kültür Kurumsal İtibar Kurumsal Marka Kurumsal İletişimde Güncel Olgular ve Kurumsal İletişim 2 BÖLÜM 2 KURUMSAL İLETİŞİMDE SOSYAL MEDYA Sosyal Medya Kavramı ve İçeriği Sosyal Medyanın Gelişim Süreci Sosyal Medyanın Özellikleri Sosyal Medyanın Geleneksel Medyadan Farkları Sosyal Medyanın Avantajları ve Dezavantajları
Kapat