Sepetim 0 Toplam: 0,00 TL
9786257795685
13672323
Güncel Pazarlama Araştırmaları 2
Güncel Pazarlama Araştırmaları 2
225.00
Bölüm 1 Kurumsal Pazarlama İletiş̇ iṁ i ̇Açısından Pazarlamada Yeni ̇Eğil̇ iṁ ler Bölüm 2 Kent Markalaşmasi İçiṅ Ciṫ taslow Felsefesi ̇ Kapsamında Div̇ riğ̇ i'̇ niṅ Potansiẏ eli Bölüm 3 Raf Yerleşiṁ iṅ iṅ Müşteri ̇Memnuniẏ etiṅ e ve Satın Alma Niẏ etiṅ e Etkiṡ iṅ iṅ İncelenmesi Bölüm 4 E-İliş̇ kiṡ el Pazarlama Kapsamında Konaklama İşletmeleriṅ iṅ Web Sayfalarının Değerlendiṙ il̇ mesi:̇ Fethiẏ e ve Marmariṡ 'teki ̇ 4 ve 5 Yıldızlı İşletmeleri ̇Örneği Bölüm 5 Onliṅ e Karar Verme Tarzlarının Demografik̇ Özellik̇ ler Açısından İncelenmesi Bölüm 6 Lojiṡ tik̇ Sektörünün Ekonomiḋ eki ̇Yeri ̇ ve Rekabet Performansı
Kapat