Sepetim 0 Toplam: 0,00 TL
9786257106115
13672186
Duyusal Teknolojiler ve Online Alışveriş
Duyusal Teknolojiler ve Online Alışveriş
175.00
1 BÖLÜM Yeni Tüketim Alışkanlıklarında Yaşanan Değişimler ve Sebepleri 1 Tüketim Alanındaki Değişiklikler 2 Tüketicinin Tanımı 3 Değişim Geçiren Tüketici Davranışları 4 Değişen Tüketici 5 Tüketim, Medya ve Etkileri 6 Tüketim, Reklamlar ve Etkileri 7 Tüketim, Moda İlgisi ve Etkileri 2 BÖLÜM İnternet Üzerinden Alışveriş Alışkanlıkları, Duyusal Faktörler ve Teknoloji Kabul Modeli 2.1. Online Alışveriş 2.1.1 Online Alışverişin Türkiye' deki Gelişimi 2.1.2. Tüketiciyi Online Alışverişe Yönlendiren Nedenler 2.1.2.1. Online Alışverişte Tüketicilere Ait Özellikler 2.1.2.1.1.Kişisel Özellikler 2.1.2.1.2. Kişisel Fayda 2.1.2.1.3. Teknolojiyi Kabul Etme Düzeyleri 2.1.2.1.4. Demografik Özellikler 2.1.2.1.4.1. Yaş 2.1.2.1.4.2. Cinsiyet 2.1.2.1.4.3. Gelir Durumu 2.1.2.1.4.4. Eğitim Düzeyi 2.1.2.1.4.5. Online Alışveriş Yapma Eğilimi 2.1.2.2. Online Alışverişte Web Sitesinin Dizaynı 2.1.2.3. Online Alışverişte Ürünün Niteliği 2.1.2.4. Sosyal Ağların Yönlendirmesi 2.2. Online Alışverişte Duyusal Girdi İhtiyacı 2.3. Duyu Donanımlı Teknolojiler 2.3.1. Süper Yakınlaştırma 2.3.2. Alternatif Görünümler / 360 Derece Döndürme 2.3.3. 3D Etkileşimli Görünüm 2.3.4. Animasyon ve Video Girdileri 2.4. Online Alışverişte Duyu Etkileştirici Teknolojilerin Rolü 2.5. Tüketici Karar Verme Süreci 2.6. Yeniliğin Yayılması Teorisi 2.6.1. Akılcı Eylem Kuramı: İnanç, Tutum, Niyet ve Davranışlar 2.6.2. Planlı Davranış Teorisi: Davranışsal Kontrol 2.6.3. Teknoloji Kabul Modeli 3.1 Araştırmanın Kapsamı ve Metodolojisi 3.1.1. Araştırmanın Problemi 3.1.2. Araştırmanın Amacı
Kapat