Dijital Dönüşüm Sürecinde Marka
Behçet Yalın Özkara,
Canberk Çetin,
Emine Nihan Cici Karaboğa,
Fatma Gül Bilginer Özsaatçı,
Fatma İrem Konyalıoğlu,
H. Halil Başer,
Hayriye Nur Başyazıcıoğlu,
Kazım Karaboğa,
Nihan Tomris Küçün,
Nisa Akın,
Onur Öztürk,
Senem Ergan
Nobel Akademik Yayıncılık
Liste Fiyatı :
245,00 TL
9786254175671
13667077
https://www.eren.com.tr/kitap/dijital-donusum-surecinde-marka-p13667077.html
Dijital Dönüşüm Sürecinde Marka
245.00
Marka, işletmelerin tanınırlığının ve bilinirliğinin sağlaması amacıyla kullanılan bir öge iken pazarlamanın çehresinin değişmesi ile birlikte kazandığı kişilik ile işletmelere katma değer sağlayan ana unsur hâline gelmiştir. Günümüz teknolojik gelişmeleri, markaların dijital platformlarda tüketiciler ile tam zamanlı olarak online etkileşime geçme fırsatını sunmuştur. Dijital marka yönetimi; tüketici ile marka arasında dolaylı ve doğrudan etkileşime geçme politikalarının bir bileşimidir ve dijital ortamda marka bilinirliğinin arttırılmasına yönelik tüm faaliyetleri içermektedir. Bu kitapta, dijital uygulamaların pazarlama ve marka üzerindeki etkisi ve önemine ilişkin farklı perspektiflerden konular ele alınmıştır. Bu kitap ile marka literatürünün değişiminin anlatılması ve dijitalleşme serüveninde markalara yol gösterilmesi amaçlanmıştır.
- Açıklama
- Marka, işletmelerin tanınırlığının ve bilinirliğinin sağlaması amacıyla kullanılan bir öge iken pazarlamanın çehresinin değişmesi ile birlikte kazandığı kişilik ile işletmelere katma değer sağlayan ana unsur hâline gelmiştir. Günümüz teknolojik gelişmeleri, markaların dijital platformlarda tüketiciler ile tam zamanlı olarak online etkileşime geçme fırsatını sunmuştur. Dijital marka yönetimi; tüketici ile marka arasında dolaylı ve doğrudan etkileşime geçme politikalarının bir bileşimidir ve dijital ortamda marka bilinirliğinin arttırılmasına yönelik tüm faaliyetleri içermektedir. Bu kitapta, dijital uygulamaların pazarlama ve marka üzerindeki etkisi ve önemine ilişkin farklı perspektiflerden konular ele alınmıştır. Bu kitap ile marka literatürünün değişiminin anlatılması ve dijitalleşme serüveninde markalara yol gösterilmesi amaçlanmıştır.Stok Kodu:9786254175671Boyut:13,5x21,5Sayfa Sayısı:470Basım Yeri:AnkaraBaskı:1Basım Tarihi:Ocak, 2022Kapak Türü:Karton kapakKağıt Türü:Kitap KağıdıDili:TürkçeResim Sayısı:1
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
- Yeni Gelenler