Çağdaş Bakış Açısıyla Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme
Ahmet Keskin,
Duygu Gür Erdoğan,
Gülay Ekici,
Güneş Korkmaz,
Halük Ünsal,
Hüseyin Evcim,
Oktay Akbaş,
Özlem Karakış,
Sanem Tabak,
Soner Mehmet Özdemir,
Şener Şentürk,
Volkan Duran
Nobel Akademik Yayıncılık
Liste Fiyatı :
266,00 TL
9786254395949
13666834
https://www.eren.com.tr/kitap/cagdas-bakis-acisiyla-egitimde-program-gelistirme-ve-degerlendirme-p13666834.html
Çağdaş Bakış Açısıyla Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme
266.00
Nitelikli eğitim sistemlerinin ve süreçlerinin en önemli bileşenlerinden biri, eğitim kurumlarında uygulanan eğitim/öğretim programlarıdır. Eğitimde program geliştirme; uzmanlık gerektiren, uzun süreli, bilimsel ve sistematik bir süreçtir. Uygulanan eğitim programlarının etkili ve başarılı olma durumu farklı özelliklere sahip çeşitli program değerlendirme yaklaşım ve modelleri ile gerçekleştirilmektedir.
Bu kitap, program geliştirme alanının temel muhtevasının yanı sıra alanla ilgili güncel konuları ele alarak çağdaş bir bakış açısıyla program geliştirme ve değerlendirme alanına katkı sağlamayı amaçlamaktadır. Kitapta ilk bölüm program geliştirmeyle ilgili temel kavramlardan, 2. bölüm program geliştirmenin kuramsal temellerinden, 3. bölüm eğitim programının ve program geliştirmenin temel ögelerinden, 4. bölüm eğitimde program geliştirme süreci ve aşamalarından, 5. bölüm program tasarım yaklaşımları ve program geliştirme modellerinden, 6. bölüm eğitimde program değerlendirme ve program değerlendirmede güncel yaklaşımlar ve modellerden, 7. bölüm Türkiye'de ve dünyada program geliştirme çalışmalarından, 8. bölüm eğitim programı okuryazarlığından, 9. bölüm eğitim programı liderliğinden ve 10. ve son bölüm ise yaşam boyu öğrenme ve eğitim programları konusundan oluşmaktadır.
Kitabın öğretmen adaylarına, öğretmenlere, lisansüstü öğrencilere, eğitimcilere ve araştırmacılara katkı sağlaması ve faydalı olması dileklerimizle….
Bu kitap, program geliştirme alanının temel muhtevasının yanı sıra alanla ilgili güncel konuları ele alarak çağdaş bir bakış açısıyla program geliştirme ve değerlendirme alanına katkı sağlamayı amaçlamaktadır. Kitapta ilk bölüm program geliştirmeyle ilgili temel kavramlardan, 2. bölüm program geliştirmenin kuramsal temellerinden, 3. bölüm eğitim programının ve program geliştirmenin temel ögelerinden, 4. bölüm eğitimde program geliştirme süreci ve aşamalarından, 5. bölüm program tasarım yaklaşımları ve program geliştirme modellerinden, 6. bölüm eğitimde program değerlendirme ve program değerlendirmede güncel yaklaşımlar ve modellerden, 7. bölüm Türkiye'de ve dünyada program geliştirme çalışmalarından, 8. bölüm eğitim programı okuryazarlığından, 9. bölüm eğitim programı liderliğinden ve 10. ve son bölüm ise yaşam boyu öğrenme ve eğitim programları konusundan oluşmaktadır.
Kitabın öğretmen adaylarına, öğretmenlere, lisansüstü öğrencilere, eğitimcilere ve araştırmacılara katkı sağlaması ve faydalı olması dileklerimizle….
- Açıklama
- Nitelikli eğitim sistemlerinin ve süreçlerinin en önemli bileşenlerinden biri, eğitim kurumlarında uygulanan eğitim/öğretim programlarıdır. Eğitimde program geliştirme; uzmanlık gerektiren, uzun süreli, bilimsel ve sistematik bir süreçtir. Uygulanan eğitim programlarının etkili ve başarılı olma durumu farklı özelliklere sahip çeşitli program değerlendirme yaklaşım ve modelleri ile gerçekleştirilmektedir.
Bu kitap, program geliştirme alanının temel muhtevasının yanı sıra alanla ilgili güncel konuları ele alarak çağdaş bir bakış açısıyla program geliştirme ve değerlendirme alanına katkı sağlamayı amaçlamaktadır. Kitapta ilk bölüm program geliştirmeyle ilgili temel kavramlardan, 2. bölüm program geliştirmenin kuramsal temellerinden, 3. bölüm eğitim programının ve program geliştirmenin temel ögelerinden, 4. bölüm eğitimde program geliştirme süreci ve aşamalarından, 5. bölüm program tasarım yaklaşımları ve program geliştirme modellerinden, 6. bölüm eğitimde program değerlendirme ve program değerlendirmede güncel yaklaşımlar ve modellerden, 7. bölüm Türkiye'de ve dünyada program geliştirme çalışmalarından, 8. bölüm eğitim programı okuryazarlığından, 9. bölüm eğitim programı liderliğinden ve 10. ve son bölüm ise yaşam boyu öğrenme ve eğitim programları konusundan oluşmaktadır.
Kitabın öğretmen adaylarına, öğretmenlere, lisansüstü öğrencilere, eğitimcilere ve araştırmacılara katkı sağlaması ve faydalı olması dileklerimizle….
Stok Kodu:9786254395949Boyut:16x23,5Sayfa Sayısı:368Basım Yeri:AnkaraBaskı:1Basım Tarihi:Temmuz, 2021Kapak Türü:Karton kapakKağıt Türü:Kitap KağıdıDili:TürkçeResim Sayısı:1
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
- Yeni Gelenler