Turizm Endüstrisinde Pazarlama İletişimi - Kurumsal Eksende Sektörel Örnekler ve Uygulamalar
Abdullah Ülkü,
Cihangir Kasapoğlu,
Hande Uyar Oğuz,
Hasibe Yazıt,
Hülya Eraslan,
Mahmut Barakazı,
Mehmet Fatih Kayran,
Salim İbiş,
Seyit Ahmet Solmaz,
Yeliz Solmaz
Nobel Bilimsel Eserler
Liste Fiyatı :
180,00 TL
9786057662897
13288253
https://www.eren.com.tr/kitap/turizm-endustrisinde-pazarlama-iletisimi-kurumsal-eksende-sektorel-ornekler-ve-uygulamalar-p13288253.html
Turizm Endüstrisinde Pazarlama İletişimi - Kurumsal Eksende Sektörel Örnekler ve Uygulamalar
180.00
Bir ülkenin uluslararası turizm pazarında istediği pozisyonu elde edebilmesi, en başta o ülkede faaliyet gösteren turizm işletmelerinin etkinliği ile mümkün olabilecektir. Turizm işletmelerinin tüketiciler ile arasındaki köprü ise ancak pazarlama iletişimi araçları ile sağlanabilmektedir. Pazarlama iletişimi karması veya diğer bir deyişle tutundurma karması ögeleri, turizm alanında üretilen ürün ve hizmetler ile destinasyonların tüketicilerin zihninde yer etmesi ve doğru şekilde konumlandırılmasında önemli bir rol üstlenmektedir. Bu açıdan hem turistik destinasyonlar hem de turizm işletmeleri tarafından pazarlama iletişimi araçlarının bütünleşik bir mantıkla ve entegre bir biçimde kullanılması gerekmektedir.
Pazarlama iletişimi karmasında yer alan araçların her birinin ayrı ayrı fonksiyonları olmakla birlikte tüm bu ögelerin ortak amacının turizm ürününün doğru bir biçimde tanıtılması, potansiyel talebin uyarılması ve nihai olarak satışların artırılması olduğu ifade edilebilir. Aynı zamanda hedef kitleler üzerinde pozitif bir imaj yaratılması ve bunun sürdürülebilir kılınması da pazarlama iletişiminin diğer amaçları arasında sayılabilir.
Pazarlama iletişimi karmasında yer alan araçların her birinin ayrı ayrı fonksiyonları olmakla birlikte tüm bu ögelerin ortak amacının turizm ürününün doğru bir biçimde tanıtılması, potansiyel talebin uyarılması ve nihai olarak satışların artırılması olduğu ifade edilebilir. Aynı zamanda hedef kitleler üzerinde pozitif bir imaj yaratılması ve bunun sürdürülebilir kılınması da pazarlama iletişiminin diğer amaçları arasında sayılabilir.
- Açıklama
- Bir ülkenin uluslararası turizm pazarında istediği pozisyonu elde edebilmesi, en başta o ülkede faaliyet gösteren turizm işletmelerinin etkinliği ile mümkün olabilecektir. Turizm işletmelerinin tüketiciler ile arasındaki köprü ise ancak pazarlama iletişimi araçları ile sağlanabilmektedir. Pazarlama iletişimi karması veya diğer bir deyişle tutundurma karması ögeleri, turizm alanında üretilen ürün ve hizmetler ile destinasyonların tüketicilerin zihninde yer etmesi ve doğru şekilde konumlandırılmasında önemli bir rol üstlenmektedir. Bu açıdan hem turistik destinasyonlar hem de turizm işletmeleri tarafından pazarlama iletişimi araçlarının bütünleşik bir mantıkla ve entegre bir biçimde kullanılması gerekmektedir.
Pazarlama iletişimi karmasında yer alan araçların her birinin ayrı ayrı fonksiyonları olmakla birlikte tüm bu ögelerin ortak amacının turizm ürününün doğru bir biçimde tanıtılması, potansiyel talebin uyarılması ve nihai olarak satışların artırılması olduğu ifade edilebilir. Aynı zamanda hedef kitleler üzerinde pozitif bir imaj yaratılması ve bunun sürdürülebilir kılınması da pazarlama iletişiminin diğer amaçları arasında sayılabilir.
Stok Kodu:9786057662897Boyut:16x23,5Sayfa Sayısı:350Basım Yeri:AnkaraBaskı:1Basım Tarihi:Şubat, 2020Editör/Hazırlayan/E.Geçen:Seyit Ahmet SolmazKapak Türü:Karton kapakKağıt Türü:Kitap KağıdıDili:TürkçeResim Sayısı:1
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
- Yeni Gelenler