Editörlüğünü Siyasal İletişim Enstitüsü Direktörü Dr. Abdullah Özkan'ın yaptığı kitapta, 'siyasal pazarlama, propaganda, seçmen davranışı, seçim kampanyaları, gündem yönetimi, kamuoyu araştırmaları, imaj yönetimi, siyasal reklamcılık, siyasal iletişimde internet kullanımı, politik psikoloji ve siyasal iletişim stratejileri' gibi konu başlıkları yer alıyor. Türkiye'de siyasal iletişim konusu ilk defa böylesine değişik açılardan konusunun uzmanı yetkin kalemler tarafından ele alınıyor, inceleniyor, siyaset kurumuna stratejik bir yol haritası sunuluyor.
- Açıklama
Editörlüğünü Siyasal İletişim Enstitüsü Direktörü Dr. Abdullah Özkan'ın yaptığı kitapta, 'siyasal pazarlama, propaganda, seçmen davranışı, seçim kampanyaları, gündem yönetimi, kamuoyu araştırmaları, imaj yönetimi, siyasal reklamcılık, siyasal iletişimde internet kullanımı, politik psikoloji ve siyasal iletişim stratejileri' gibi konu başlıkları yer alıyor. Türkiye'de siyasal iletişim konusu ilk defa böylesine değişik açılardan konusunun uzmanı yetkin kalemler tarafından ele alınıyor, inceleniyor, siyaset kurumuna stratejik bir yol haritası sunuluyor.
Stok Kodu:9789756285343Boyut:14x20 cm.Sayfa Sayısı:172Basım Yeri:İstanbulBaskı:1Basım Tarihi:2007Kapak Türü:Karton kapakKağıt Türü:EnzobelleDili:Türkçe
- Yorumlar
- Yorum yazBu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
- Yeni Gelenler