Sepetim 0 Toplam: 0,00 TL
%10
Halkla İlişkiler Pazarlama Yönlü Bir Yaklaşım %10 indirimli Mehmet Ali Halkla İlişkiler Pazarlama Yönlü Bir Yaklaşım %10 indirimli Mehmet Ali Halkla İlişkiler Pazarlama Yönlü Bir Yaklaşım %10 indirimli Mehmet Ali

Halkla İlişkiler Pazarlama Yönlü Bir Yaklaşım

Liste Fiyatı : 27,50 TL
İndirimli Fiyat : 24,75 TL
Kazancınız : 2,75 TL
Taksitli fiyat : 9 x 3,25 TL
9786055899042
312714
Halkla İlişkiler Pazarlama Yönlü Bir Yaklaşım
Halkla İlişkiler Pazarlama Yönlü Bir Yaklaşım
Okan Üniversitesi Yayınları
24.75
Günümüzde, televizyonlar radyolar ve diğer basın araçlarının gücü, özellikle, reklam aracılığı ile kitleleri etkileme hızı iyi bilinmektedir. Bununla beraber, piyasalarda rekabet avantajı sağlamak için reklama ek olarak yeni bir takım müşterilere ulaşma yöntemleri ön plana çıkmaya başlamıştır.
Bazılarına göre, halkla ilişkiler sanki ucuz yollu böyle bir tanıtım ek gücüdür. Yani tanıtımdan arda kalan parasal olanaklarla yapılan, eğlenceli bir iş gibi.
Bir çok kişi ve kurum tarafından sanki reklamın ve tanıtımın yardımcı elemanları olarak düşünülen halkla ilişkilerciler, akademik yaşamda ise daha çok iletişimle ilişkilendirilerek, sadece o kapsamda ele alınan bir faaliyet alanı çalışanlarıdır.
Bir çok kitap ve benzeri yayında, halkla ilişkiler; medya kanalı doğru olarak seçildikten sonra, hedef kitlenin düşüncelerini ve tercihini etkilemek için kullanılan bir iletişim ve etkileme yönü güçlü kişilerce yapılan bir çalışma tarzı olarak ele alınmıştır.
Genellikle iş dünyasında halkla ilişkiler ise, sadece etkili ve sevimli bir iletişim yeteneği olan veya şirketleri tanıtan bir veya birkaç kişini yapabileceği, güler yüzlü tatlı dilli olmakla başarılabilen, şirin ve moda bir uğraşı alanıdır. Daha çok yakışıklı erkek ve güzel kadınların doğal olarak tercih edildiği sanılan; gösterişli, zevkli, bir meslek olarak, insanlar tarafından konuşulan ve hakkında hemen herkesin bir fikri olduğu işin adıdır halkla ilişkiler.
Bu çalışmamızda halkla ilişkiler; onun evrensel gelişimi ve günümüzdeki yansımalarıyla beraber; iletişim, hedef Pazar, pazarlama iletişimi ve sürekli müşteri tatmini gibi unsurlarla bütünleştirilerek ele alınmıştır.
Kapat