Sepetim 0 Toplam: 0,00 TL
%10
Gösteri Çağı Çocukları İletişim Toplumunda Medya Sarmalı Mustafa Ruhi Gösteri Çağı Çocukları İletişim Toplumunda Medya Sarmalı Mustafa Ruhi

Gösteri Çağı Çocukları İletişim Toplumunda Medya Sarmalı

Liste Fiyatı : 15,00 TL
İndirimli Fiyat : 13,50 TL
Kazancınız : 1,50 TL
Taksitli fiyat : 9 x 1,77 TL
9789753553582
13120811
Gösteri Çağı Çocukları İletişim Toplumunda Medya Sarmalı
Gösteri Çağı Çocukları İletişim Toplumunda Medya Sarmalı
İz Yayıncılık
13.50
Modern toplumu belirleyen ve iletişim göstergelerine yön veren enformasyon, çocuk dünyasını nasıl etkiliyor? Çocuklar, iletişim dünyasını oyuncaklı, eğlenceli bir dünya gibi mi, telefonun ucundaki sanal bir dünya gibi mi algılıyorlar? Yoksa yetişkinler gibi, iletişim araçlarına kafa tutmaktan mı hoşlanıyorlar? İletişim hızı çocuklar için ne anlama geliyor? İletişim toplumunda bilgi üreten mi, yoksa bilgi tüketen bir çocukluk mu oluşuyor? Kim daha çok iletişim aracı kullanıyor? Çocuklar mı, yetişkinler mi? En çok kullanılan iletişim aracı niçin televizyondur? Evlerimiz bilgisayar çöplüğüne dönüşecek mi? Niçin çocuk oyuncakları da sanallaştı? İletişim ortamı aileyi, okulu, sosyal ve kültürel çevreyi hangi yönde etkiliyor? Çocuklar radyo mu dinliyor paranın sesini mi? Televizyon niçin çocuk haberlerini en pahalıya satar? Din, iletişim araçlarının kör noktası mıdır? Enformasyon mu, gösteri arenası mı? Çocuğun iletişim araçlarını kullanma hakkı ne anlama gelmektedir? İletişim dünyasındaki tekelleşme çocukluğa nasıl yansıyor? Gösteri Çağı Çocukları, iletişim toplumunda yeni çocukluğu yorumluyor.
Kapat